środa, 31 października 2012

Halloween na Biało

Co roku oglądam całą masę kolorowych, mrocznych lub śmiesznych dekoracji na Halloween. W życiu jednak nie wpadłabym na to żeby przystroić dom i pomalować dynie na biało! Jak tylko wpadłam na zdjęcia z Sweet Paul Magazine - Fall 2010, pomyślałam, że i wam mogą się spodobać :) Zwłaszcza, że te stylizacje idealnie wpisują się w zimową aurę, która nie opuszcza nas od kilku dni. . .







Stroicie dzisiaj swoje wnętrza, czy raczej nie dajecie się Halloween-owemu szaleństwu? Ja np. nie jestem jakiś wielkim fanem tego święta, ale malowanie dyń i ozdabianie nimi mieszkania uważam za świetną zabawę i piękną dekorację. Moje ulubione to "dynia żyrandol" i zdjęcia z ruchomymi oczkami haha :)))

Udanego Halloween i spokojnego długiego weekendu :)))

Lu

Pin It

7 komentarzy:

  1. Ha! U mnie dzisiaj też Sweet Paul tylko trochę bardziej snobistyczny...
    http://moja-mania.blogspot.com/2012/10/lv.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny blog. U mnie Hallooween w nieco bardziej hardcorowej wersji. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, niesamowite! U nie Halloween owszem, pełną parą, ale tylko w szkole. W domu wieczorny spokój....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ja jestem zachwycona :))) No po szkolnych przebojach to i ja bym była zmęczona i wolała odpocząć ;)

      Usuń
  4. witaj:)
    a wiesz, że ja też jestem oczarowana tymi białymi dyniami? u mnie na blogu właśnie wczoraj o nich pisałam, tylko, że ja znalazłam takie naturalne, bez potrzeby malowania na biało. Można za to namalować coś na nich:)
    Te inspiracje są przepiękne:) i tak żyrandol z dyni to to co najbardziej mi się podoba:)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam kochana, że i ty za takimi cudeńkami szalejesz :))) Zaglądam regularnie ;) Buźki

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...