poniedziałek, 8 kwietnia 2013

...

Nie ma już chyba osoby, która nie tęskni za słońcem, świeżą zielenią, śpiewem ptaków i lekkim ubiorem...chyba najwytrwalsi tracą pogodę ducha, a Ci mniej już dawno pogrążyli się w depresji :P
Gdy tak kolejny raz narzekałam na pogodę, mój luby stwierdził, że to wszystko przez ten napis "Zima" nad naszą sofą haha :D i fakt faktem, na śmierć zapomniałam go zamienić na nowy, wiosenny i kolorowy :P Przedwczoraj dokonałam więc nowych zmian w dekoracji i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że zrobiłam już wszystko żeby zachęcić Wiosnę do powrotu do Polski ;) 










Moje starania nie poszły zresztą na marne, bo od wczoraj w Warszawie mamy piękne wiosenne słońce :D

Lecę po podglądać wasze dokonania :)

A was zapraszam serdecznie do podglądania moich, teraz również przez Bloglovin ;)

Słonecznego tygodnia!!!

Wasza Lu

Pin It

5 komentarzy:

  1. och bardzo, ale to bardzo mi się podoba ten napis :)))) rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł,może w końcu Wiosna rozgości się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosennie! I jaki piękny stolik :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się Twoje wnętrza, prosta i biel z nitką koloru. Jedyne do czego się przyczepię to zbyt jasna i słabo czytelna czcionka na blogu, ale może to tylko ja...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, dawno nic nie pisałaś. Wrócisz do nas?

    Trzymaj się ciepło :)
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...