piątek, 21 sierpnia 2015

Bez okazji

Znacie mój balkon bardzo dobrze. Pojawił się już raz na blogu i wiele razy na Insta. W sumie to od zeszłego roku nic się nie zmieniło. Oprócz roślin (bo postawiłam na truskawki, poziomki i pomidorki koktajlowe) oraz lampek, które marzyły mi się od dawna :))) I rzeczywiście tworzą klimat jakich mało, nie trzeba ich ściągać, bo dają radę na deszczu (podobno nawet w 40 stopniowym mrozie też) no i widać nasz balkon na całej dzielni :D Kazia (80-letnia sąsiadka) kiedy zobaczyła je ppo raz pierwszy zapytała "Z jakiej to okazji?". A ja racząc się zimną lemoniadą i relaksując bez zastanowienia od razu odpowiedziałam "Bez okazji!":D Przyjemności trzeba sobie robić przecie na co dzień a nie tylko od okazji do okazji. No to ja sprawiłam nam taką przyjemność, co by umilić sobie i Szarlatanowi lato w mieście ;)








Co do roślinek to rzeczywiście pomidorki rosną jak szalone bez większego trudu. Truskawek wyrosło tylko kilka, a poziomek w ogóle się nie doczekałam. Po naszym powrocie z nad morza natomiast praktycznie wszystko uschło przez te upały, mimo podlewania :P


Sprawiłam sobie w tym roku także coś drobno kwitnącego, co by nie być gorsza od Kazi, która cały balkon ma oczywiście w czerwonych pelargoniach ;D



















Lampki ogrodowe - lampkiogrodowe.pl
Siedzisko - Allegro - Meble-Stein
Poszewki - H&M
Pled - Westwing

Jak się Wam podoba nasz tegoroczny balkon, a raczej nowe oświetlenie? Nieźle daje co? :D  

Zmywam się wkrótce na Bloggers Photo Meeting, niech no tylko wybije 17 i skończy się ten bardzo ciężki tydzień :P Mam jednak nadzieję, że mimo ogromnego zmęczenia zaowocuje dobrymi zmianami :) O jednej z nich mam nadzieję wkrótce napisać, ale już teraz powiem Wam że staramy się o większe mieszkanie więc trzymajcie mocno kciuki żeby się udało!!! :D



Całuje i koniecznie podglądajcie nasze poczynania pod hashtagiem #bloggersphotomeeting na warsztatach w ten weekend, bo do wygrania będą super nagrody ;)

PS Jeszcze coś energetycznego dla ucha na początek weekendu, mnie zawsze pozytywnie nastraja - Madcon  - Don’t worry ‘bout a thing! Auuuuuuuuuuuuu :D :D :D


BUZIAKI

LU
Pin It

25 komentarzy:

  1. Super! Zazdroszczę balkonu, na którym można się relaksować. Mój wychodzi na mega ruchliwą ulicę (tramwaje i TIRy) i nawet prania na nim suszyć nie da się za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Balkonik nie duży, ale świetnie urządzony, jest przytulnie i klimatycznie.. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieczorkiem bardzo sielsko i uroczo. piękny kawałek podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo byłam ciekawa pochodzenia siedziska, bo sama mam ławkę z palet. Sezon balkonowy chyba powoli się kończy, ale w przyszłym roku będzie jak znalazł :). Udanego weekendu! Piękny masz balkon :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje Wasz balkonik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie z tymi lampkami - Kazia na pewno zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balkon słodki, malutki ale uroczy, lampki są super, ale jak dla mnie trochę za mocno dają po gałach :-))) może na większej powierzchni... Nie wiem, też mi się bardzo podobają.
    Trzymam kciuki za chate, koniecznie daj znać co gdzie jak i dlaczego, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny weekend się szykuje, a balkon to mega wypas!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lampki są i moim marzeniem :) U Ciebie tworzą piękny klimat, nic, tylko się relaksować w takim otoczeniu... Udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  10. super balkon...można by tam mieszkać tak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oświetlenie jest świetne! Wieczorem wygląda jak z filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lampki są cudne, marzą mi się takie ale nie na balkonie a w moim pokoju :) super sprawa a balkon obłędny :) miłych wieczorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, takie oświetlenie choinkowe led wygląda genialnie na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę piękny balkonik. Szkoda ,że wieczory są coraz chłodniejsze bo miejsce idealne na spędzenie kazdej wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten Wasz balkon, takie lampki również i mnie się marzą. Trzymam kciuki za nowe mieszkanie i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bez różnicy czy bez okazji czy z okazją Twój kąt i Twoje pomysły przyciągają wzrok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Który typ żarówek wybrałaś? Mają kilka i zastanawiam się dzięki któremu udało Ci się uzyskać efekt takiego pięknego ciepłego światła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, od dawna mi się podobały takie lampki, teraz będę miała sprawdzone źródło :)

      Usuń
  18. Piękny balkon! W październiku zaczynam studia, więc od niedawna mieszkam w małym mieszkaniu z małym balkonem. Myślałam, że nie da się z nim zrobić nic fajnego, ale patrząc na Twoją stylizację myślę, że uda mi się stworzyć coś ładnego i romantycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja równiez jestem posiadaczką takiego giganta (chodzi oczywiście o balkon...) Za to Twój wygląda świetnie. nie to co mój. Nawet nie ryzykowałam z moim ale widzę że może warto...

    OdpowiedzUsuń
  20. Lu, a jaki wzięliście rodzaj tych lampek (chodzi mi o rozstaw) - co 20 czy co 50 cm? I jaką długość girlandy? :) Twoje mieszkanie to istne dzieło sztuki, nie mogę się powstrzymać i też się biorę za swój balkon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze nie wiem, a wywiozlam je w weekend do Mamy :P Ale te sa zielone i maja 10m wiec jesli dobrze widze na stronie to beda te 50 oprawek rozstaw co 20 cm :) Dziekuje, czerp i korzystaj do woli ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...